Dag dames. Ik ben de schrijfster van het boek Het leed dat werkgever heet. Voor mijn nieuwe project ben ik op zoek naar 50+ vrouwen voor het nieuwe boek dat ik wil gaan schrijven. Graag zou ik hen willen interviewen over de afgelopen jaren. Welke plannen zij ooit met zichzelf hadden, wie zijn zij geworden. Zijn zij tevreden over hun keuzes of hadden zij het graag anders gezien. En welke verlangens hebben zij voor hun heel persoonlijke toekomt. Graag kom ik in contact met deze vrouwen. ik denk dat het boek voor vele van onze leeftijdgenoten en stimulans, leerzame erkenning en herkenning zal opleveren.

In het boek wil ik leeftijdgenoten laten meemaken hoe andere leeftijdgenoten hun leven tot nu toe hebben ervaren. Vaak blijkt het niet zo ver van elkaar af te zitten en ontdekken wij dat een ieder zijn gelukkige momenten, twijfels, en verdriet hebben gekend. Maar hoe ging men ermee om?

Ikzelf ben ook 52 en het idee is gekomen nadat ik mijn boek Het leed dat werkgever heet heb uitgebracht. Ik kreeg zoveel positieve reacties en vooral mensen die zich hierin herkende en vertelde dat zij zoveel aan mijn boek hebben gehad.

Maar door dit boek kwamen er ook vele andere verhalen los. Daarom ben ik ervan overtuigd dat het boek 50+ van vrouwen, voor vrouwen voor vele een erkeninning en misschien ook ee. leidraad, kan zijn.

Ik hoop zoveel mogelijk interresanten verhalen te krijgen voor dit boek. Misschien is het ook iets voor jou om aan mee te werken.

Mail dan naar christina-niedekker@live.nl

Ik hoor graag iets van jullie