Onderzoek nieuw 55-plus tijdschrift

  • Maurits1985

    Geachte heer/mevrouw,

    Zou u zo vriendelijk willen zijn mij te willen helpen bij mijn afstuderen? Via de volgende link komt u bij een enquete m.b.t. het nieuwe 55-plus tijdschrift: http://www.thesistools.com/web/?id=145729

    Zou u deze enquete a.u.b. willen invullen? De enquete neemt circa. 5 minuten in beslag.

    Bedankt!

    Mvg Maurits

  • jolandavermeer

    Op de website van www.veertigplusvitaal.nl trof ik een interessant concept. Het is weliswaar 40 plus maar ik denk dat wij er als 50 plussers wel mee wegkomen. (:P) Op die site kan je namelijk zelf een tijdschrift samenstellen met zelf gekozen onderwerpen over gezondheid en vitaliteit. Aangezien ik de laatste jaren merkbare ouderdomskwaaltjes constateer surf ik het internet af naar bruikbare oplossingen. Omdat je dit blad zelf kan samenstellen met onderwerpen die specifiek alleen jouw aangaan is het een prima aanzet tot het creëren van oplossingen

    Nadat je alle gewenste onderwerpen hebt aangeklikt vul je de adresgegevens in waar het blad naar toe moet worden gestuurd. En dan bedoel ik ook een echt postadres want dit tijdschrift komt gewoon ouderwets over de post in de brievenbus zodat je lekker van papier kunt lezen.

    Hoe ze het doen weet ik niet maar het blad ziet er indrukwekkend uit. Het is een uniek blad want ik heb zelf aan geklikt welke onderwerpen ik er in wil. De meeste onderwerpen waar je uit kunt kiezen gaan over gezondheid van de wat oudere onder ons. Er zijn artikelen over:

    * Artrose

    * Cellulite

    * Blaas en Prostaat

    * Fibromyalgie

    * Osteoporose

    * Haaruitval

    * Straling in en rond je huis

    …en nog een paar.

    Het blad is geheel gratis en ziet er goed verzorgd uit.

    Vraag het gratis aan op www.veertigplus.nl

    Veel plezier er mee,

    Jolanda Vermeer