vrouwenkracht retraite in spanje

  • artretreat@hotmail.com

    retraite is vanaf 25 Sept. - 2 Oct. 2010 voor 745 euro. goedkope vluchten met ryanair dusseldorf-weeze naar Sevilla

    Deze creatieve en zingevings retraite nodigt alle vrouwen uit die krachtiger, zelfbewuster, creatiever, intuïtiever en met liefde een duidelijke plek willen innemen binnen werk, familie, gezin en de aarde. Vrouwen hebben veel gemeen. In deze week kun je elkaars spiegel zijn, er is ruimte om elkaar te ontmoeten, elkaar erkennen, met elkaar delen, elkaar zien en gezien worden. We werken vanuit een respectvolle en veilge omgeving waar jouw schaduwkant welkom is. Vrouwenkracht is ook contact maken met het lichte en donkere in jezelf. Het verborgene in jou aan het licht te laten komen.

    Vaak ben je zo in een rolpatroon verstrikt of/en ben je je aan het aanpassen aan de omgeving zodat je vaak niet meer weet en voelt wat nu goed voor jou is. Ook ingrijpende veranderingen zoals scheiding, dood, ziekte, verlies van werk, sexualiteit, menopauze, volwassen kinderen die uit huis gaan geven stress, onrust en haalt je vaak uit je kracht.

    In deze retraite werken we met praktische en creatieve methoden zodat je meer inzicht krijgt over jezelf als vrouw, partner, werkende, moeder, oma, innerlijke kind, grenzen, aanpassen, jouw verlangen, geven en ontvangen, jouw seksualiteit en sensualiteit. Het werk wat we met elkaar doen deze week werkt stimulerend, confronterend, verdiepend en je zal uitkomen bij jouw kernkwaliteiten, dat is wat jouw uniek maakt!!

    In de groep werken we vanuit jouw creativiteit en dat doen we o.a met schilderen, tekenen, beweging, drama, vocale improvisatie, lichaamswerk, meditatie, dans, soundheling. Het werk wat je maakt zal je helpen om een helder beeld te krijgen over jezelf en situatie om vanuit daar ook mogelijkheden te zien en keuzes te maken. Leren te vertrouwen op je intuitie en innerlijke wijsheid geeft een meer voldaan gevoel en blijheid in je leven.

    www.innerlijkereizen.info

  • artretreat@hotmail.com

    Micaela-vrouwenkrachtgroep

    Ik kom thuis van de vrouwenkracht groep, en kijk even op mijn mayakalender wat voor dag het vandaag is: 7 witte tovenaar, die vandaag wil zeggen: ik stap uit mijn afgescheidenheid en sluit met volle overgave aan bij Al dat is. Zo mag ik mijn eigen wil verbinden met de wil van het Goddelijke…..

    Apart he, ik zie mezelf daar in de ruimte staan met mijn rug naar iedereen toe, zodat niemand van de groep me kan zien, bij het weggaan kan ik weer mijn blije open hartverbinding voelen met iedereen.

    Toch blijft vandaag een droef gevoel.. daar doorheen geniet ik van mijn muziek, alle kopjes die weer boven de grond uitsteken in de tuin en nieuw leven beloven dit jaar. Wat een kracht ook!!!

    Ik vind het mooi Diana, zoals jij de essentie raakt bij de vrouwen in zo korte tijd, dus ook bij mij, ik dank je daarvoor en voel een sterk verlangen dat vele vrouwen dit mogen beleven, ervaren en steeds meer in hun kracht en kwetsbaarheid mogen komen, door gekwetstheid los te mogen laten, hun angsten in moed te durven omzetten, en weer speels kunnen zijn als een kind. Hun essentie te durven leven en … vooral ECHT en OPRECHT mogen zijn.

    Lieve groet Micaela